Dieta z dostawą Warszawa

Podczas diety koktajlowej podstawą żywienia są warzywne koktajle-

najczęściej z warzyw takich jak np. marchew, buraki i pomidory.

Dieta z dostawą Warszawa ta jest zdrowa, dość sycąca, a także oczyszczająca organizm z toksyn. Tym samym pozwala zrzucić nadprogramowe kilogramy.


Dzięki takiej diecie dostarczysz organizmowi niezbędnych witamin i składników odżywczych.

Niektóre antyutleniacze pomagają w odtruwaniu organizmu. Ich zadaniem jest głównie likwidacja wolnych rodników, lecz pewna część z nich ma zdolność wiązania toksyny z  tkanek. Aktywne substancje są korzystniejsze w towarzystwie innych witamin, kwasów czy pierwiastków. Dlatego dieta odtruwająca winna składać się z rożnych produktów aby dokładnie to przeprowadzić zaleca się również naturalne suplementy. Taka jest dieta koktajlowa.

Istnieje kilka zaleceń co do przeprowadzenia diety.

Powinna ona trwać około 2 tygodnie. Zakazuje się spożywania tłustych mięs i słodyczy. Zaleca się ograniczenie do dwóch filiżanek kawy i herbaty na dobę. Należy wystrzegać się słodkich napojów oraz alkoholu. Do przyrządzania surówek  i koktajli z warzyw dodawaj oleje tłoczone tylko i wyłącznie na zimno, czyli m.in. olej rzepakowy, lniany. Zawierają one korzystne kwasy omega-3. Te mają moc likwidacji  toksyny i oczyszczania naczynia krwionośne.

Zanim zjesz posiłek wypij szklankę koktajlu przygotowanego rano. Tak przygotowany koktajl podziel na porcje w ciągu dnia. Kurację zaleca się rozpocząć od koktajlu buraczanego. Pij go co drugi dzień, na przemian z marchwiowym i pomidorowym. Przygotowując dwa ostatnie koktajle, możesz skorzystać z gotowych soków – ważne, aby były bez chemicznych konserwantów.

Dlaczego takie warzywa do koktajlów?

Pomidory zawierają sporą ilość likopenu, będący antyutleniaczem, jednocześnie wspomagający odtruwanie komórek. Likopen jest lepiej przyswajany z soku czy tez koncentratu, niżeli ze świeżych warzyw.

W marchwi znajdują się prowitamina A i witamina C, które pobudzają układ odpornościowy do oczyszczania organizmu.

Buraki zawierają dużo makro- i mikroelementów, białko oraz błonnik.

Koktajle są sycące, dlatego można ograniczyć pozostałe posiłki do gotowanych warzyw i ryb. Można sobie pozwolić na trochę pełnoziarnistego pieczywa, ryżu, kaszy gryczanej, chudego drobiu, jajek oraz mleka.

Po dwóch tygodniach trwania takiej diety koktajlowej  zauważysz wyraźną poprawę samopoczucia a także wyglądu